Vid fel på fiber, Internet- eller TV-uppkoppling

Vid problem som rör Ralångens Fiber, t.ex. avgrävd fiber eller trasigt fiberskåp är vi tacksamma om du kontaktar oss via vårt kontaktformulär.   Klicka här för att komma till KONTAKTFORMULÄRET.

Också du får problem med ditt Tele2 gruppavtal vill vi att du informerar oss om detta via kontaktformuläret. Vi har direktkontakt med Tele2 och tar omgående upp de problem som kan uppstå i samband med övergången till Tele2 som kommunikationsoperatör och förändringen av gruppavtalet.

Om du har öppen fiber och har problem med din internetuppkoppling eller ditt TV-abbonnemang skall du kontakta din tjänsteleverantör.
Här är de vanlligaste:

Allente kundservice  08-525 08 107
Bahnhof kundservice  010-510 00 00
Boxer kundservice  0771-21 10 00
Bredband2 kundservice  0770-811 000
Comviq kundservice  0772-212 121
Halebop chat-support: https://www.halebop.se/support
Hallon chat-support: https://www.hallon.se/kontakta-oss
Tele 2 kundservice  90 222
Telia kundservice  90 200
Telenor kundservice 020-222 222
Tre kundservice 0771-735 300