Vid fel på fiber, Internet- eller TV-uppkoppling

Vid problem som rör Ralångens Fiber, t.ex. avgrävd fiber eller trasigt fiberskåp är vi tacksamma om du kontaktar oss via mejl eller någon av oss i styrelsen via telefon.

Om du upplever problem med din internetuppkoppling eller ditt TV-abbonnemang skall du kontakta din tjänsteleverantör.
Har du del av gruppavtalet är det Tele2 du skall kontakta.
Har du ett avtal med en annan tjänsteleverantör, t.ex. Banhof, Telia eller Allente är det den operatören du skall kontakta.
Här är de vanlligaste:

Allente kundservice  08-525 08 107
Bahnhof kundservice  010-510 00 00
Boxer kundservice  0771-21 10 00
Bredband2 kundservice  0770-811 000
Comviq kundservice  0772-212 121
Halebop chat-support: https://www.halebop.se/support
Hallon chat-support: https://www.hallon.se/kontakta-oss
Tele 2 kundservice  90 222
Telia kundservice  90 200
Telenor kundservice 020-222 222
Tre kundservice 0771-735 300